The Optimist
The Optimist is een onafhankelijk opinietijdschrift over mensen en ideeën die de wereld veranderen.
In alle hoeken van de samenleving wordt steeds vaker rekening gehouden met onze impact op de aarde. Ook bij marketeers groeit de behoefte om ‘goed doen’. Volgens Sander Veenendaal van reclamebureau Heldergroen kunnen marketeers groots bijdragen aan een betere toekomst. Samen met marketingactivist Thomas Kolster, ook bekend als Mr. Goodvertising, geven zij donderdag 30 april 2020 de webinar Sustainable Marketing.
Tijdens de webinar delen Veenendaal en Kolster hun kennis over duurzame marketing. Ben je werkzaam op het gebied van duurzaamheid, marketing en branding? Dan is deze workshop voor jou. Je leert onder andere waarom duurzaamheid belangrijk is en de megatrends die verandering sturen. Na afloop van de webinar weet je hoe je effectieve en impactvolle duurzaamheidscampagnes maakt en begrijp je de drie stappen van saying, doing en enabling.
Tijdens een vragenronde deelt Veenendaal zijn visie op de uitdagingen in deze tijd van snelle veranderingen. Hij vertelt hoe je je merk kunt inzetten om tijdens een crisis je business te revitaliseren. Ook laat hij je alvast kennismaken met de toekomst van marketing en voorspelt vier trends die volgens hem de komende tien jaar het veld gaan domineren.
Met de code Optimist20 ontvang je 20% korting als je via deze link (naar de website van Kolster) je toegang tot het webinar aanschaft.
Onderstaande video laat je alvast kennismaken met Kolster en Veenendaal.
Schrijf je gratis in voor onze PositiefNieuwsBrief (1 tot 3 e-mails per week). Uitschrijven kun je ieder moment door op de unsubscribe-link te klikken die onderaan iedere mailing staat.
Reacties