Klantenservice

Heb je een vraag, of ben je op zoek naar informatie over adreswijzigingen, aanpassingen aan het abonnement, opzeggingen of vragen over een factuur? Alle vragen kun je stellen aan onze klantenservice. Te bereiken van dinsdag tot en met vrijdag tussen 12:00 en 16:00 op 070 – 205 9231.

Per mail zijn wij bereikbaar op abonnementen@theoptimist.nl Wij streven ernaar binnen 3 werkdagen te antwoorden.

Hoe kan ik mijn abonnement of rekeningnummer wijzigen?

Dit kunt u per mail of telefonisch doorgeven.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wat jammer dat u het abonnement wilt opzeggen! Dat kunt u doorgeven via abonnementen@theoptimist.nl of door te bellen naar 070-2059231 (di-vr tussen 12:00 en 16:00)
The Optimist kent een opzegtermijn van 3 maanden.

Kan ik een abonnement cadeau geven?

Ja dat kan! Neem hiervoor contact met ons op per mail of telefoon. Of bestel hem via de website.

Wanneer verschijnt The Optimist?

The Optimist verschijnt 6x per jaar als magazine. Op deze website wordt dagelijks positief nieuws gepubliceerd en wekelijks nieuwe Long-Reads. Deze kunt u gratis lezen bij een abonnement.

De verschijningsdata van The Optimist Magazine zijn:

Editie 215 ( uitgave 1 2024) 24 februari
Editie 216 ( uitgave 2 2024) 20 april
Editie 217 (uitgave 3 2024) 22 juni
Editie 218 (uitgave 4 2024) 24 augustus
Editie 219 (uitgave 5 2024) 19 oktober
Editie 220  (uitgave 6 2024) 14 december

Ik woon in het buitenland. Kan ik ook een abonnement nemen?

Ja, dat kan zeker! U betaalt hier alleen wel extra verzendkosten voor. Tijdens het afrekenen kunt u zien wat de extra kosten zijn. Bij een digitaal abonnement zijn er geen extra kosten.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Alle abonnementen lopen automatisch door tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Na de eerste periode kunt u het abonnement opzeggen met de wettelijke opzegtermijn van 3 maanden. Proefabonnementen en Cadeau-abonnementen stoppen automatisch.

Ik heb een abonnement aangevraagd en ik wil hier nu toch van afzien, wat nu?

U kunt binnen 14 dagen na aanvraag van uw abonnement, kosteloos afzien van uw aankoop. Neem telefonisch contact met ons op 070 205 9231(di-vr tussen 12:00 en 16:00), wij helpen u dan om uw abonnement stop te zetten. Nummers die u eventueel al ontvangen hebt, moet u wel betalen.

Verzending en bezorging

Ik ben verhuisd. Waar kan ik mijn nieuwe adres doorgeven?

U kunt gemakkelijk uw nieuwe adres zelf aanpassen. Dit kan als u inlogt bij ‘Mijn account’ en vervolgens klikt op ‘Account gegevens’

Voor overige vragen kun je contact met ons opnemen via onderstaand contactformulier.

Contactformulier Klantenservice