Uitgelicht Economie

Opleiding biedt uitkomst voor ‘Generatie Nooit’

Lisette Weber-Ziere 9 nov 2018

Wetenschappelijke en technologische doorbraken, oorlogen en economische tegenslagen, Millennials hebben het allemaal meegemaakt op momenten dat hun jong volwassen leven eigenlijk nog moest beginnen. Die generatie zit bovendien in een levensfase waarin volop wordt geleerd. Daarom deed online opleider Coursera onderzoek naar het leven van jong volwassenen tussen de 22 en 35 jaar. Zij wilden weten, wat millennials bezighoudt, wat ze willen en hoe zij in het leven staan. De conclusie: een nieuwe naam voor deze generatie zou passend zijn. Coursera noemt het Generatie Nooit. Coursera concludeert op basis van eigen onderzoek dat de millennial-generatie niet het gevoel heeft dat...

Het volledige artikel lezen?

Geen abonnee, maar wil je wel artikelen lezen? Geen probleem. Je kunt losse artikelen kopen met credits. Credits zijn te koop in prepaid bundels vanaf €2,50. Vervolgens kun je met één muisklik artikelen kopen met je credits tegoed.

Log in Log in via facebook Nog geen lid? Maak een gratis account aan