Steeds meer ondernemers ontdekken het: van betekenis zijn met een maatschappelijke missie heeft zin. Zij willen hun passie volgen én daarmee iets betekenen voor anderen. Tegelijkertijd wagen steeds meer werknemers in loondienst de weg naar een eigen bedrijf. Ook zij willen het liefste werk maken van hun idealen voor een mooiere toekomst. Een deel daarvan wil dat niet alleen voor zichzelf maar ook voor iets dat gróter is dan henzelf: voor een volgende generatie bijvoorbeeld of ze hebben een duurzame oplossing gevonden waar een markt voor is. Deze nieuwe rubriek laat je inzien hoe je werk maakt van je idealen. Je krijgt van Carla de Ruiter, een inzicht én een tip om succesvol te worden met je maatschappelijke missie. Ondernemers volgen vaker hun hart De afgelopen jaren lijkt het meer trendy te zijn: ondernemers die hun hart volgen en alleen nog maar dát willen doen waar ze blij van worden. Waarom is dat aantal zo toegenomen? Voor een deel komt dat omdat de huidige maatschappij verandert. Werknemers voelen zich niet meer langer prettig in hun baan vanwege de steeds groter wordende organisaties en de focus op economische groei. Ze voelen zich meer een nummer en er is steeds minder aandacht
Het volledige artikel lezen?
Geen abonnee, maar wil je wel artikelen lezen? Geen probleem. Je kunt losse artikelen kopen via Uhmi. Uhmi is een nieuwe manier om snel en veilig te betalen voor artikelen en direct verder te lezen. Probeer het nu uit en krijg een euro gratis.
Schrijf je gratis in voor onze PositiefNieuwsBrief (1 tot 3 e-mails per week). Uitschrijven kun je ieder moment door op de unsubscribe-link te klikken die onderaan iedere mailing staat.
Wij gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring te geven. Meer informatie vind je op onze privacy pagina. Privacy & Cookies
Reacties