Brian de Mello
189 november / december 2019 Zingeving
Vanuit zijn verlangen om een ‘open mens’ te zijn en helder te communiceren, richtte hij in 2003 reclamebureau Heldergroen op, voor merken met idealen. Om iets goeds bij te dragen aan de wereld en dat wordt opgemerkt. Het bureau groeit en ondernemer Sander Veenendaal groeit mee, op zijn geheel eigen wijze. Onlangs verbrandden zijn medewerkers hun arbeidscontracten en ze waren er nog blij mee ook. Een kantoor in Haarlem, midden in een woonwijk en met uitzicht op het water van het Spaarne. Dat is de plek waar het Heldergroene hart klopt. En dat klopt sneller wanneer het aan de slag mag om duurzame merken groot te maken en grote merken duurzaam te maken. Steeds meer bedrijven komen erachter dat ze moeten breken met oude structuren om verantwoord te kunnen ondernemen. Heldergroen helpt ze om die stap te maken en hun boodschap te vertellen. Ik ken Veenendaal via via. De verhalen over hem en zijn bureau wekken al langere tijd nieuwsgierigheid bij me op. We zitten aan een grote houten tafel terwijl om ons heen wordt gewerkt. De oprichter zit er ontspannen bij en op de vraag hoe hij aankijkt tegen het begrip ‘breken om te bouwen’, brandt hij los met
Het volledige artikel lezen?
Geen abonnee, maar wil je wel artikelen lezen? Geen probleem. Je kunt losse artikelen kopen via Uhmi. Uhmi is een nieuwe manier om snel en veilig te betalen voor artikelen en direct verder te lezen. Probeer het nu uit en krijg een euro gratis.
Schrijf je gratis in voor onze PositiefNieuwsBrief (1 tot 3 e-mails per week). Uitschrijven kun je ieder moment door op de unsubscribe-link te klikken die onderaan iedere mailing staat.
Wij gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring te geven. Meer informatie vind je op onze privacy pagina. Privacy & Cookies
Reacties