Inspirerend theater over consumenten en het bedrijfsleven
10 mei 2012
• Volgen bedrijven de wensen van hun klanten? • Of kunnen bedrijven consumenten sturen? • Kunnen Unilever en BMW hun klanten overhalen om zich duurzamer te gedragen? • Gaan we korter douchen en zuiniger rijden? Deze prangende vragen komen allemaal aan bod op 13 mei met Het Groene Theater, een inspirerende avond over duurzaamheid door NRC Handelsblad. Met grote sprekers op dit gebied, \'sustainable improvisatiecabaret\' van Boom Chicago, de mooie liedjes van Igor Kluin, singer/songwriter en winnaar van de Green Challenge belooft het een inspirerende en bovenal leuke avond te worden. De presentatie van deze avond is in handen van Ode\'s vroegere hoofdredacteur Max Christern. Sprekers zijn onder andere: Jan-Christiaan Koenders, directeur van BMW Nederland. Hij maakt geen keuze tussen duurzaam of sportief rijden. BMW staat al zeven jaar als groenste autofabrikant bovenaan in de Dow Jones Sustainability Index. Anniek Mauser, directeur duurzaamheid van Unilever Benelux. Zij vertelt waarom Unilever het gedrag van de consument zal moeten beïnvloeden om de doelstellingen van het Unilever Sustainable Living Plan te halen. Martin van Rijn, CEO van pensioendienstverlener PGGM, spreekt als voorzitter van De Groene Zaak. Deze groep Nederlandse bedrijven gelooft dat succes in ondernemen in ieder geval betekent dat de onderneming een
Het volledige artikel lezen?
Geen abonnee, maar wil je wel artikelen lezen? Geen probleem. Je kunt losse artikelen kopen via Uhmi. Uhmi is een nieuwe manier om snel en veilig te betalen voor artikelen en direct verder te lezen. Probeer het nu uit en krijg een euro gratis.
Lees met Uhmi voor €0,25 Word Abonnee Log in
Reacties