Duurzaam ondernemen: PR-praat of een onmisbare winstmaker?
20 apr 2011
NRC Handelsblad organiseert op dinsdagavond 10 mei Het groene theater. Een inspirerende en leuke avond over duurzaam ondernemen met topondernemers en CEO’s die hun duurzame strategieën presenteren en in debat gaan over \'groene dilemma\'s\'. Niet het zoveelste symposium over duurzaamheid Het idee voor \'Het Groene Theater\' komt van Remmelt Otten, oud-redacteur van NRC en nu onder meer verantwoordelijk voor evenementen. Samen met zijn oud-collega Max Christern (oud NRC-redacteur en tot eind vorig jaar hoofdredacteur van Ode) bedacht hij de inhoud van het bijzondere programma van deze avond. Christern: \'We wilden niet het zoveelste symposium over duurzaamheid organiseren, maar proberen om mensen naast informatie ook vermaak en inspiratie te bieden rond dit thema. Er zit dus bewust ook theater in\'. Het hart van het programma is serieus, met topmensen uit het bedrijfsleven die in 20 minuten een verrassende en vooral ook inspirerende presentatie geven over hoe zij bij hun bedrijf duurzaamheid invullen. Daarnaast zullen zij strijden om de hoogste groene scores in een simulation business game. De inhoud van deze avond De rode draad die door de avond loopt is de vraag: is duurzaamheid anno 2011 nu meer een keuze vanuit marketing en PR oogpunt, of echt een strategische keuze vanuit
Het volledige artikel lezen?
Geen abonnee, maar wil je wel artikelen lezen? Geen probleem. Je kunt losse artikelen kopen via Uhmi. Uhmi is een nieuwe manier om snel en veilig te betalen voor artikelen en direct verder te lezen. Probeer het nu uit en krijg een euro gratis.
Lees met Uhmi voor €0,25 Word Abonnee Log in
Reacties