Britse jeugd laat positieve kant zien via vrijwilligerswerk
18 jul 2012
De jeugd van tegenwoordig is vriendelijk, enthousiast en goed bezig!\". Dit is de campagne die de organisatie vInspired gestart is om Engelse jongeren aan positiever imago te helpen. De organisatie onderkent dat het beeld van de jeugd van tegenwoordig niet al te best is. Zo zegt 72% van de mensen in London (ouder dan 25 jaar) dat ze zich niet op hun gemak voelen wanneer er \'s nachts een groepje jongeren hun richting uitloopt. Dit komt met name door de rellen van vorig jaar. Naast de marketing campagne zet de organsiatie zich ook actief in om jongeren meer vrijwilligerswerk te laten doen. Veel Britse jongeren voelen zich gefrustreerd. Op dit moment heeft 1 op de 5 (tot 24 jaar) geen werk. De angst is groot dat er ook dit jaar weer rellen zullen zijn. vInspired heeft daarom gisteren een specifieke campagne gestart, genaamd \"Reverse Riots\" (anti-rellen). De campagne is voornamelijk gebaseerd op een online site waar jongeren hun foto\'s - voorzien van een positieve tekst - eenvoudig kunnen oploaden. Bewust is voor een simpele imago-verbeterende campagne gekozen, die jongeren niets kost en waar ze geen volwassene voor nodig hebben. Deze foto\'s moeten het positieve beeld van de jeugd laten zien,
Het volledige artikel lezen?
Geen abonnee, maar wil je wel artikelen lezen? Geen probleem. Je kunt losse artikelen kopen via Uhmi. Uhmi is een nieuwe manier om snel en veilig te betalen voor artikelen en direct verder te lezen. Probeer het nu uit en krijg een euro gratis.
Lees met Uhmi voor €0,25 Word Abonnee Log in
Reacties