We verplaatsen ons steeds verantwoorder, rekening houdend met later. Dat betekent soms: het wiel opnieuw – maar deze keer duurzaam – uitvinden. Optimistisch MINI Positief denken, uitdagingen benutten als kansen en rekening houden met de behoeften van individuen. Net zoals vroeger, bepaalt MINI aan de hand van deze principes de koers voor de toekomst. Het automerk gaat de uitdagingen aan op het gebied van mobiliteit, energie en klimaat en komt met oplossingen waarbij rijplezier en zelfs optimisme centraal staan. Hun strategie draagt de naam ‘BIG LOVE’. Als je merknaam MINI is, zegt dat genoeg over het ambitieniveau. Zo zet de fabrikant zich in voor duurzaamheid. Van groene stroom tot elektrificatie. Van transparante inkoop van grondstoffen tot het recyclen van accu’s. In 2030 willen ze dat de CO2-uitstoot per voertuig veertig procent lager ligt ten opzichte van 2019. In 2050 beogen ze zelfs dat de voertuigen volledig klimaatneutraal zijn. Al in 2023 presenteert MINI een nieuwe generatie volledig elektrische modellen. Het aanbod zal in ieder geval bestaan uit een MINI 3-deurs en een crossover model voor, zoals dat in vaktaal heet, het ‘compacte segment’ en het ‘compacte premiumsegment. Gewoon: mooie auto’s. MINI verwacht dat in 2027 de helft van de wereldwijde
Het volledige artikel lezen?
Geen abonnee, maar wil je wel artikelen lezen? Geen probleem. Je kunt losse artikelen kopen via Uhmi. Uhmi is een nieuwe manier om snel en veilig te betalen voor artikelen en direct verder te lezen. Probeer het nu uit en krijg een euro gratis.
Schrijf je gratis in voor onze PositiefNieuwsBrief (1 tot 3 e-mails per week). Uitschrijven kun je ieder moment door op de unsubscribe-link te klikken die onderaan iedere mailing staat.
Wij gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring te geven. Meer informatie vind je op onze privacy pagina. Privacy & Cookies
Reacties